Jan 25, 2009

id est (i.e.) blogοχώρος

Για τον καθένα το blog του προσφέρει μια διέξοδο σε μια ανάγκη - συνήθως καταπιεσμένη - που δε μπορεί να εκφραστεί διαφορετικά.

Για μένα είναι το alter ego μου, μια αόριστη οντότητα του άλλου εαυτού μου που μάλλον κανείς δε γνωρίζει.
Πάντα πίστευα πως πίσω από τους πιο κοινωνικά-χαμογελατούς (κοινωνικά το επισημαίνω) ανθρώπους που συναντάω κρύβεται ένας θλιμένος ή μόνος εαυτός. Και έχει αποδειχθεί, αρκετές φορές.
Τα αντίθετα έλκονται ακόμη και μέσα στον ίδιο άνθρωπο ή αλλιώς το ένα καλύπτει τις αδυναμίες του άλλου. 
Πριν λίγες ώρες δεν είχα καμιά διάθεση για blogging, για να μοιραστώ ή να μοιράσω. Μετά από ένα βράδυ με μπουζούκια και λαϊκά όπου άρχισε από ποιοτικά και τελικά μας το γύρισαν στα κλαρίνα, τα οποία μπορεί να παλευτούν σαν διασκέδαση αν καταστεί ανάγκη μέσα από άφθονο αλκοόλ αλλά με χαλάνε, θα μπορούσα να ακούω ή να κάνω κάτι πολύ καλύτερο εκείνη την ώρα, έτσι στο γυρισμό αμέσως ένιωσα τη διάθεση αυτή να αντιστρέφεται.
Δε με εκφράζει και κάπως πρέπει να αντισταθμίσω την χαμένη αυτή τροχιά. Να πω κάτι, να το επιδείξω στον εαυτό μου. Να βρω το equilibrium με κάποιο τρόπο. 
Id est το blog μου.



5 comments:

Anonymous said...

Τρελαίνομαι για αυτές τις εγγραφές...τις πρωινές..που λείπει ύπνος αλλά τα συναισθήματα και οι σκέψεις..βαρανε κόκκινο!
φιλιά..
μου αρέσει το ποστ πολύ..
εύχομαι να τα αντιστλαθμισες!

Teo said...

:) Ευχαριστώ. Άσε ξύπνησα το πρωί με το ένοχο συναίσθημα που έχεις μόλις θυμηθείς ότι έστειλες ένα μήνυμα που δεν έπρεπε επηρεασμένος από την πλάνη της νύχτας!Λέω "ωχ, έγραψα τίποτα χοντρό?". Ναι, κάτι έγινε ;)

Anonymous said...

...mmm...σαν να έχεις μεθύσει...και έχεις πάρει την πρώην τηλέφωνο 4 τ ο
πρωί!!!!!!!!κάπως έτσι!

Teo said...

σαν να το ξέρεις το συναίσθημα ε? Ευτυχώς, έμεινα στο post :)

Μενεξεδιά said...

ο πρώτος υπότιτλος του blog μου ήταν "Αναζήτηση..." χαχαχαχα :) Καλημέρα!

Powered By Blogger