Jan 18, 2009

Ζω το εγώ ή προσπαθώ?

Υ.Γ. Φύγε έρωτα.. φύγε

Πότε θα σε βαρεθώ να σε αλλάξω πότε θα σε βαρεθώ,
πότε θα σε βαρεθω να σε απαλλάξω απ' όσα σου ζητώ.


Κι αν βγαίνω και καλά περνώ, οι δύσμοιρες στιγμές της μνήμης,
σαν τότε, κάλλιστα και τώρα γυρνάν μες το μυαλό μου,
και της αγάπης την ευχή θυμίζουν στο πλευρό μου.
Τότε η νιότη με ξεγέλασε και την πλευρά την αληθεί δεν είδα,
σαν μοίρα με ξεγέλασες, θεά ζωή ,και άφησα ότι είχα  συλλαβίσει.

Σαν το μωρό που πρώτη φορά γυρεύει την αλήθεια
ξαφνιάστηκα και εύκολα τη θυγατέρα άφησα απο δίπλα μου να φύγει.
Που ύφαινε εν μια νυκτί της μοίρας τα τερτίπια. 
Κι εγώ γυμνός, περήφανος, άφησα πλέον τη μοίρα να κυβερνά τη ζωή και ήρεμος να χαίρω.
Μα αν η ζωή να λογαριάσει δεν σκιάζεται της μοίρας τα γραμμένα,
τότε εγώ και μόνο εγώ υπεύθυνος θα στέκω.

Συγχώρα με αν πλήγωσα τις κουρδισμένες νότες, 
δεν πρόσεξα τις έμορφες που χάρισες συ ρότες,
δεν άφησα και την ψυχή ως είθισται να νιώσει, γιατί δεν αξιολόγησα σαν έπρεπε τη νιότη.  

4 comments:

Anonymous said...

Πότε θα σε βαρεθώ να σε αλλάξω πότε θα σε βαρεθώ,
πότε θα σε βαρεθω να σε απαλλάξω απ' όσα σου ζητώ....

απλά ξυπνάς μια μέρα...και λες:βαρέθηκα να σε αγαπάω...θέλω να ΜΕ αγαπήσω εμένα τώρα....
προσπάθησε...για το καλύτερο!

Teo said...

Σ΄ευχαριστώ για το σχόλιο σου Γλαυξ, που θα πάει τόσα ξυπνητήρια έχω βάλει

Μενεξεδιά said...

Είδα μαζεμένα 3 ποστ και θέλω να σχολιάσω και τα 3... θα δούμε αν η εσωστρέφεια με αφήσει ως το τέλος :)

Προσωπική μου άποψη (και μάλλον ρομαντική) είναι ότι δεν μπορείς εσύ να αφήσεις κάτι είδικά στο θέμα του έρωτα. Εκείνος σε αφήνει και είτε μένεις με ένα κενό να! είτε είσαι απλά ανακουφισμένος. Άρα ας μην παλεύουμε για πράγματα εκτός των δυνατοτήτων μας.

Teo said...

Bravo μωρέ πεσ τα, δε φταίνε τα ξυπνητήρια μου λες? Και ξέρεις τρελαίνομαι όταν κάτι είναι out of my reach ggrrrrr

Powered By Blogger