Mar 6, 2009

Όλα θα γίνουν (Απλά όχι σήμερα)

Είναι κάποιες μέρες που δε φτιάχτηκαν για να της περπατάω εγώ, απλά δε με σηκώνουν.


Είναι κάποιες στιγμές που μπορώ να γίνω φοβερά σκληρός απλά και μόνο γιατί νιώθω πως αν πετάξει πολύ κοντά μου μια πεταλούδα, ο αέρας από τα φτερά της είναι ικανός να πληγιάσει το δέρμα μου.

Είναι κάποιες φορές που με χάνω, δε με αναγνωρίζω.

Είναι κάπως όπως σήμερα.

Εκείνες τις ημέρες η κολλητή μου δεν ακούει τραγούδια που την επηρεάζουν, ακούει οτιδήποτε άλλο. Εγώ κάνω το αντίθετο.

Είναι στίχοι σαν και αυτούς που μέρες σαν κι αυτές αυτές με στοιχειώνουν...

Ρίτα Αντωνοπούλου - Όλα θα γίνουν



Τα βράδια κάθομαι και τους μετράω,
μ΄ένα τσιγάρο μετράω ανθρώπους,
εκείνους που είχα πει θα αγαπάω,
έφυγα δεν έμαθα τους τρόπους.

Τα βράδια κάθομαι και τους θυμάμαι,
μπροστά απ`τα μάτια μου ένας-ένας,
εκείνους που είχαν πει θα μ`αγαπάνε
ξημέρωσε,δεν έμεινε κανένας.

No comments:

Powered By Blogger