Την περασμένη Παρασκευή 16 Ιανουαρίου στις 9:10 μμ, το Channel 4 έπαιξε την καινούρια διαφήμιση της εταιρείας υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας T-Mobile. Η διαφήμιση είχε γυριστεί το πρωί της προηγούμενης μέρας στον σιδηροδρομικό σταθμό Liverpool Street, τον πιο όμορφο ίσως σταθμό του Λονδίνου, με τη συμμετοχή 400 χορευτών αλλά και του ανυποψίαστου κοινού, που αντέδρασε όπως ακριβώς περίμενε η T-Mobile, δηλ. βγάζοντας τα κινητά τους για να τραβήξουν βιντεάκια και φωτογραφίες, ενώ κάποιοι άρχισαν να χορεύουν. Το όλο σκηνικό γυρίστηκε με 10 κρυφές κάμερες, και κανείς από τους παρεβρισκόμενους, εκτός από τους χορευτές και τους υπάλληλους του σταθμού, δεν είχε ιδέα τι γινόταν. Όλες οι πρόβες είχαν γίνει νύχτα, τις ώρες που ο σταθμός δεν λειτουργεί. Το αποτέλεσμα μπορείτε να το δείτε στο βιντεάκι που ακολουθεί.
Η διαφήμιση παίχτηκε ταυτόχρονα στην τηλεόραση και στο YouTube. To απόφθευγμα στο τέλος είναι "Life's for sharing" που σημαίνει "η ζωή είναι για να την μοιράζεσαι" (με το κινητό σου, εννοείται).
Προσωπικά νομίζω ότι υπάρχουν διαφημιστικές στιγμές που κάνουν το επάγγελμα του διαφημιστή γραφίστα, designer, account manager, copywriter ένα από τα ποιο ενδιαφέροντα που υπάρχουν. Αυτή είναι μια από αυτές.
Agency: Saatchi & Saatchi, London
Copywriter: Steve Howell
More info at http://www.youtube.com/user/lifesforsharing
4 comments:
είναι σούπερ διαφήμιση...την είχα δει και σε μια φίλη ..ξετρελάθηκα!Μπονσουαρ!
Φοβερή. Όταν βλέπω κάτι τέτοια θέλω να δουλέψω σε διαφημιστική. Αλλά αυτά είναι η εξαίρεση. Η διαφήμιση πάντως έχει ξεφύγει από τα τετριμμένα
μ αρέσει τόσο πολύ αυτο το βίντεο.Το χω δει πάρα πολλές φορές.Σου φτιάχνει τη διάθεση
Πράγματι καταπληκτικό. Είναι από τις περιπτώσεις που η φαντασία που διαμορφώνεται στο μυαλό του δημιουργού και η υλοποίηση ταυτίζονται απόλυτα. Έτσι βγαίνει κάτι απλά μαγικό
Post a Comment